środa, 9 kwietnia 2014

H&M MARNI BASEBALL JACKET AND DRESS FROM ZARA.



















jacket - h&m marni  |  sweater - pull&bear  |  dress - zara  |  boots - boohoo














Ostatnio borykam się z pewnym problemem związanym z blogiem i może ktoś z Was mógłby mi pomóc, otóż zauważyłam od pewnego czasu, że nie mogę dodawać (niektórych) blogów do mojej listy obserwowanych. Kiedy próbuję dodać bloga do mojej listy wyskakuje mi komunikat, że nie mogą spełnić mojego żądania i żeby spróbować za chwilę. No, ale ile można próbować?! Od kilku dni już to robię i nic... Czy ktoś z Was miał już do czynienia z takim problemem? Albo gdzie mogę szukać pomocy w tej sprawie? Może polecacie jakieś forum na którym uzyskam informacje na ten temat? Przyznam się, że w prowadzeniu bloga to czuję się jeszcze jak "świerzynka" i czasami nie ogarniam tego wszystkiego od technicznej strony... Więc gdyby ktoś umiał mi pomóc to bardzo proszę i z góry dziękuję :)
Co do stylizacji napiszę tylko tyle, że ostatnio bardzo dobrze czuję się w czerni a sukienkę, którą mam na sobie (tak sukienkę, nie spódnicę :) )po prostu uwielbiam i już planuję zakup następnej "halki" jednak tym razem zdecyduję się, chyba na szary kolor :) A Wam przypadła do gustu moda na sukienki w stylu bieliźnianym?
Przy okazji zapraszam do śledzenia mojego instagramu, tam zawsze więcej nowości.

http://www.intagme.com/anarrka/








14 komentarzy:

  1. piękna spódnica, pozdrawiam i zapraszam do siebie- live-style

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja :) Super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw, spódnica jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw :) ta koronka mnie urzekła :)

    fajny blog, obserwuję :)

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieram szczenę z podłogi!

    Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. zaskoczyłaś mnie tym, że to nie spódnica! Prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow naprawdę super zestaw! świetna spódnica:*)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny total Black ! bardzo podoba mi się połączenie błysku i koronki , całość wygląda rewelacyjnie !
    wiesz co ja już od dawna mam tego typu problemy ale zazwyczaj już przy drugiej no sporadycznie przy trzeciej próbie udaje mi się dodać

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gangstersko :)) Ale ślicznie :)
    Z dodawaniem obserwatorów było problemem prawie u większości przez pewien okres... Już się to zmieniło. Przynajmniej u mnie. Bo przez ok. 2 tyg. nikogo nie mogłam dodać... Polecam forum dyskusyjne gdzie takie problemy (i inne) są rozwiązywane :) Oto link:
    https://productforums.google.com/forum/#!categories/blogger-pl/rozwi%C4%85zywanie-problem%C3%B3w
    obserwuję:*
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka widoczna jako spódnica jest rewelacyjna, bardzo kobieca i sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i wrócę na pewno :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń